Üdvözlet

Üdvözöllek kedves látogató Matyi világában! Ez lenne az a hely, ahol megpróbálom megörökíteni kicsifiunk egyre érdekesebb világának eseményeit. Önmagunk szórakoztatása, az emlékek későbbi felidézése a cél, de nem bánjuk, ha másnak is okozunk egy-két vidám percet...

2008. október 25., szombat

Matyi elemében van

Az esemény természetesen bővebb beszámolót érdemel, de a kiváncsiak kedvéért egy gyors "best of" beszámoló az őszi kirándulásról, illetve annak is egyik fénypontjáról, a babaúszásról. Matyi szavaival. A többi pedig majd jön később...

Felvettem a fecskét,


aztán a fürdőköpenyt is, de kezdtem kicsit ideges lenni, mert attól tartottam, lekésem az edzést.


De aztán minden jól alakult, Anya és Apa villámjárgánnyal repített a medencéhez,


így ott voltunk az eligazításon.


Apával úsztam háton,


meg gyakoroltuk egy kicsit a pillangót is.


Az edző néni megsúgta nekem, hogy én (alias Herr Mátyás) vagyok a legügyesebb,


de persze azért a többiek előtt úgy csináltunk, mintha egy lennék közülük.


Aztán megmondtam apának, hogy tényleg köszi a segítséget, de legközelebb már egyedül is menni fog! És ne fogjon már, nem vagyok kisbaba!

0 megjegyzés: