Üdvözlet

Üdvözöllek kedves látogató Matyi világában! Ez lenne az a hely, ahol megpróbálom megörökíteni kicsifiunk egyre érdekesebb világának eseményeit. Önmagunk szórakoztatása, az emlékek későbbi felidézése a cél, de nem bánjuk, ha másnak is okozunk egy-két vidám percet...

2008. október 27., hétfő

Kipukkadt

Muszáj feltenni ezt a képet, annyira édes!


Mivel ilyen beteg, náthás állapotban nem akartam szegény Matyukámat ismét elalvás tanulással kínozni, lefeküdtem vele a mi ágyunkban aludni. Szegénykém annyira ki volt pukkanva, hogy három órát aludt, konkrétan 1/2 12-től 1/2 3-ig. Ez elég durva. Én két óra olvasás után feladtam a lustit, de Matyu legnagyobb megdöbbenésemre még ráhúzott egyedül egy órát. Persze folyamatosan lestem, le ne essen, és egyszer csak így találtam...

0 megjegyzés: