Üdvözlet

Üdvözöllek kedves látogató Matyi világában! Ez lenne az a hely, ahol megpróbálom megörökíteni kicsifiunk egyre érdekesebb világának eseményeit. Önmagunk szórakoztatása, az emlékek későbbi felidézése a cél, de nem bánjuk, ha másnak is okozunk egy-két vidám percet...

2009. március 18., szerda

Alakul a férfi szókincs

Érdekes, hogy napról napra, vagy talán inkább hétről hétre mennyire változik Matyu beszéde!

Nem sok bejegyzés született még arról, hogy Matyu elsajátított volna egy-egy újabb szót anyanyelve szinte végtelen kínálatából. De ez most egy ilyen! Én már kezdtem beletörődni, hogy Matyi bizony megelégszik a brmm-brmm - namm-namm párossal, hiszen ezzel mindent elmond, ami egy férfinek fontos. Gondoltam én! Tegnap viszont (ismét, és immáron következetesen) előállt egy szintén fontos szóval, mégpedig a kákával! És akkor rájöttem, hogy egy férfinak nem is két szóra van szüksége, hanem számításaim szerint legalább ötre! Tehát mostantól kíváncsian várom a gól és a cici szavak felbukkanását, és akkor már tényleg nyugodtan hátradőlhetek!

0 megjegyzés: