Üdvözlet

Üdvözöllek kedves látogató Matyi világában! Ez lenne az a hely, ahol megpróbálom megörökíteni kicsifiunk egyre érdekesebb világának eseményeit. Önmagunk szórakoztatása, az emlékek későbbi felidézése a cél, de nem bánjuk, ha másnak is okozunk egy-két vidám percet...

2009. április 6., hétfő

Itt a tavasz 2. - "Játszótér vagy hiszti, anya válassz!"


Óóóó, hol vannak már azok az idők, amikor attól lettem rosszul, hogy úúúúúr Isten, a gyerek szutykos lesz a játszótéren. Akkor még ugye az volt, hogy amikor én úgy gondoltam, lementünk, kicsit elmolyolgattunk, majd amikor én úgy gondoltam, hazaslattyogtunk.

A jó idő elmélyítette a dolgokat. Játszóteret kihagyni tilos. Garázsból gyermekét egyenesen a lakásba cipelő anya büntetése gigahiszti. Egyre jobb a színünk. Főleg Matyukáé. Minden gatyája koszos. Enyém is. Minimum három kavicsot lenyelt már, de ez csak az a mennyiség, amiről tudok. Van amikor megelégszik azzal, hogy úgy ropogtatja, mint az öreg nénik a savanyúcukorkát. Azt se bírtam soha, ez se jön be. A reggeli kaki serceg a homoktól. Nekem ma csak a fogaim között csikorgott a homok a nap végén.

Amúgy annnnyira jó ez a szép idő, és tök jó a játszóterezés is. "Szósölözünk."

0 megjegyzés: