Üdvözlet

Üdvözöllek kedves látogató Matyi világában! Ez lenne az a hely, ahol megpróbálom megörökíteni kicsifiunk egyre érdekesebb világának eseményeit. Önmagunk szórakoztatása, az emlékek későbbi felidézése a cél, de nem bánjuk, ha másnak is okozunk egy-két vidám percet...

2009. június 8., hétfő

Bréking: Matyi picit elálmosodott!

Úr Isten, Úr Isten, annyira cuki dolog történt velünk, teljesen kész vagyok! Apa szerint "megtörtént, amire közel másfél éve várunk"!

Szóval a lényeg: Matyi belakmározott Nagyi szuper borsóleveséből (természetesen méretes felnőtt adagot), majd elrágcsált egy grissinit, és annyira jól elvolt az etetőszékben, hogy arra gondoltam, én is eszem gyorsan valamit. Örömmel konstatáltam, hogy fárad a lelkem, szép nagyot ásított, aztán fordultam kettőt, és hopp, egyszer csak ezt láttam:


Kéééész, én ezt el se hiszem! Matyinak 1-2 hónapos korában sem sikerül evés után beájulnia, és most akkor itt van ez! Mindig is sejtettem, hogy nekünk van a legédesebb tündérmacskánk, de hát ez már a csúcs!

Ja, és kérem senki ne merje azt gondolni, hogy Matyi ráunt volna a szent autókatalógusra, én ennek lehetőségét - Matyit jól ismervén - teljességgel kizárom!

0 megjegyzés: