Üdvözlet

Üdvözöllek kedves látogató Matyi világában! Ez lenne az a hely, ahol megpróbálom megörökíteni kicsifiunk egyre érdekesebb világának eseményeit. Önmagunk szórakoztatása, az emlékek későbbi felidézése a cél, de nem bánjuk, ha másnak is okozunk egy-két vidám percet...

2010. szeptember 5., vasárnap

Szombat esti szösszenetek

Tegnap este nem részletezendő okokból kifolyólag ínyenc Apa kedvencét, tejbegrízt készítettem. Elé tettem a tányért és a kakaót, és már fordultam is volna Matyi adagjáért, amikor Matyi berombolt a szobába: "Én is kérek kakós főzeléket!"

Az este hátralévő részében is humoránál volt a gyermek. Alváshoz akartam kedvet csinálni, így elkezdtem fényezni a napokban beszerzett dínós pizsit. Matyinak tetszett a téma:
"Én kicsi dínó vagyok, te nagy dínó."
"És Apa?"
"Apa szőrös dínó."

Jobbnál jobbakat mond mostanság ez a srác, annyira jó fej, hogy ha épp nem nevelni kell, csak röhögünk és röhögünk. Kár, hogy ritkán jutok el odáig, hogy le is írjam.

0 megjegyzés: